رواية خطورة حب الفصل الرابع عشر 14 بقلم مصطفى جابر

رواية خطورة حب الفصل الرابع عشر 14 بقلم مصطفى جابر 

 

#الحلقة_الرابعه_عشر.. 


نورهان بخبث:  حقيقتك انكشفت خلاص يا حماتي . 

سميرة بغضب:  انا مش هسكت. 

نورهان بسخرية: لا والله دا بأمارة ايه انك قتلتي ضرتك و خطفتي عيالها لا والاكبر انك قت.لتي جوزك يلي هو صاحب ابنك دنتي كتلة شر ماشيه علي الارض. 

سميرة ببرود:  اه و خدي الكبيره عارفه بقي سبب كر.هي لليل ايه مش اني مهووسة بطاهر او كارم لا عشان ليل دي تبقا بنتي الغير شرعية. 

نورهان بصدمة: ب بنتك ؟ انتي بتخرفي بتقولي اي يا مجنونه انتي 








سميرة ببرود:  اه بنتي دا اكبر سر في حياتي وانا بكر.هها و عاوزاها تتدمر وتمو.ت بسبب يلي ابوها عمله فيا. 

نورهان بذهول و تفت في وش سميرة بقرف:  انتي شيطان. 

سميرة مسكتها خنقـ. ـتها:  وعندي استعداد اعمل اكتر من كدا فاهمةةةةة. 

نورهان زقتها بغضب:  غوري نهايتك قربت وانا يلي فاكرة نفسي اسوا اتاري القرف والغل والشر بقا علي هيئتك اتفوووو. 

خرجت نورهان بغضب و سميرة بغل:  ليل هتموت ليل هتختفي خالص. 

كان قاعد قدام اللاب توب و دموعه نازلة وهي نايمة. 

طاهر بصدمة في نفسه :  طب ازاي ليل بنتها واي الحقد دل كله هو في كدا طب ليييي. 

خرج بسرعه واخد اللاب لاخوه. 

كارم بنعاس:  ايه في ايه. 

طاهر فتح اللاب ووراه التسجيل. 

كارم بصدمة ولسه هيتكلم حط طاهر ايده علي بوقه: ششش اسكت. 

كارم بغضب وصوت واطي: انا تعبت منها ولازم تدفع التمن. 

خارج اخوه مسكه:  لازم نلاقي حل سميرة مش هيكون نهايتها الموت بس لا احنا هنخليها تتمناه. 

كارم بغضب:  دي ام مراتك عارف يعني ايه. 

طاهر بهدؤء:  ليل هيجرا ليها حاجه لو عرفت انه اهلها ممتوش في حادثة وانها ليها ام وامها تبقا حماتها. 

كارم بتفكير:  ابونا طلع اسمه شاهين بس فين ومين هو. 

طاهر بخبث:  هنعرف من سميرة نفسها التسجيل دا كافي يداخلها السجن بس دا رحمه مستحيل اسمح ليها بكدا. 

كارم بتساؤل:  هتعمل ايه. 

طاهر بجمود:  هقولك هعمل ايه. 

كانت سامعه كلامهم و الدموع في عينيها:  حقي انا هاخده. 

اتسحبت وخرجت من البيت. 

وهم كانو في المطبخ. 









بعد شوية... 

طاهر بيداخل يشوف ليل مش بيلاقيها: ليلل راحتي فينن. 

في مكان ما. 

ليل قاعدة ببرود. 

قدمها نورهان مربوطه و سميرة كمان و معها رجاله. 

ليل بجمود:  نورتي يا حماتي ولا اقول يا هه امي. 

سميرة بصدمة: انتي عرفتي ازاي. 

ليل ببرود:  وانتي مالك جاه وقت حسابك و حسابك هيكون اسو.. ا من نا.. ر جهنم. 

سميرة بخبث: متقدريش عارفه ليه عشان انا هخلص عليكي. 

ليل ببرود:  هبدء بيكي يا نورهان تمن كل حاجه. 

نورهان بسخرية: ولا هتقدري تعملي حاجه. 

ليل لشخص:  نفذ. 

ابتسم بخبث قرب مسكها من شعرها و جابو مياه سخـ ـنة و حطوا د_ماغها فيها وهي بتصرخ سميرة بزعر:  انتي بتعملي اييييييي. 

ليل قامت وقفت وبصت ليها بعيون كلها شر*ارة:  باخد حقي وحق كل واحد مننا. 

سميرة بتبلع ريقها:  هعترفلك مين ابوهم بس سابيني. 

ليل ببرود:  احكي. 

سميرة بخوف:  شاهين المنصوري. 

ليل بصدمة:  اكبر راجل اعمل مش كدا. 

سميرة هزت راسها ب اه. 

ليل بابتسامة:  تمم دورك. 

نورهان بتعب: ابوس ايدك ارحميني. 

ليل طلعت ازازة فيها ميا_ة نا_ر وابتسمت:  تؤ تؤ لسه. 

قربت منها و دلقتها علي رجليها وايديها وبقت تصرخ: لااااااااااااا اعاااااااااااااااااا. 

ليل ببرود:  ترومها قدم القسم. 

سميرة بخوف: و وانا هتعملي فيا ايه. 

ليل ببرود: هتعرفي دلوقتي. 

اخدوا نورهان وفعلا سلموها. 

بعد شويه.... 

كانت ليل قاعدة و قدمها سميرة مد*فو*نة و را*سها بس يلي باينه. 

ليل ببرود:  جاهزة لعقابك يا حماتي العزيزة ولا يا ماما. 

سميرة بصراخ:...... 



#يتبع... 

#خطورة_حب. 

#بقلم_مصطفى_جابر...


                   الفصل الخامس عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×